Pandora

Baltijose šalyse naujai atidarytų elektroninių parduotuvių viešinimas

Iššūkis

„Pandora“ kuria, gamina ir prekiauja šiuolaikiškais, aukštos klasės, rankų darbo papuošalais prieinamomis kainomis. Neseniai Baltijos šalyse „Pandora“ atidarė tris elektronines parduotuves, kurių tikslas – skatinti pardavimus ir pasiekti tikslinę auditoriją.

Apsilankykite svetainėje

Žinių pritaikymas

Performance reklama

Kas buvo padaryta?

Parengėme išsamią skaitmeninės reklamos strategiją, orientuotą tikslinei auditorijai. Taip pat įdiegėme el. prekybos konversijų stebėjimą (t.y. paleidome į pardavimus orientuotą reklamą). Norėdami pasiekti nusimatytus tikslus naudojomės Google, Facebook ir Instagram platformomis ir jose sukauptais duomenimis.

Rezultatai

„Pandora” tapo gerai žinomu juvelyrikos prekės ženklu Baltijos šalyse, su pelningai veikiančiomis elektroninėmis parduotuvėmis. Bendras srautinės reklamos atsiperkamumas (ROAS) siekė 800%, o šventiniu sezonu tokios reklamos atsiperkamumas siekė net 2400%.

Panašūs darbai

Mūsų klientų patirtys

Ar jau laikas ir Jums sukurti kažką naujo?

PASIKALBĖKIME

Registruokitės išsamiai 30 minučių aptarimo sesijai su mūsų ekspertais. Jos metu aptarsime geriausius jūsų skaitmeninės rinkodaros plano patobulinimo būdus.

Pasirinkite datą
Pasirinkite laiką
Įveskite savo duomenis
Vardas
El. paštas
Telefonas
Jūsų svetainės adresas (neprivalomas)
Kuo galime jums padėti?
Preliminarus biudžetas
Žinutė

LET’S CONNECT: