Fielmann

Sėkmingai formuojamas madingo laisvalaikio prekės ženklo įvaizdis

Iššūkis

Fielmann yra optikų tinklas, kuris turi daugiau nei 700 parduotuvių 13 Europos šalių. Pagrindiniai kliento poreikiai –  vystyti kokybišką komunikaciją su tiksliniais pirkėjais, didinti įrašų matomumą ir auditorijos pasiekiamumą, tuo pačiu formuoti madingo laisvalaikio prekės ženklo įvaizdį savo socialinių tinklų profiliuose.

Apsilankykite svetainėje

Kas buvo padaryta?

Sukūrėme ilgalaikę socialinių medijų strategiją skirtingoms platformoms, pristatėme gerai atpažįstamą, individualų komunikacijos stilių, pritaikytą Facebook ir Instagram platformoms. Taip pat kūrėme trumpalaikes kūrybines kampanijas, skirtas skirtingų prekės ženklų akiniams pristatyti. Komunikacijoje naudojome skirtingus socialinių medijų įrankius ir turinio formatus.

Rezultatai

Pasiektas stabilus aktyvių sekėjų augimas socialinių medijų kanaluose – daugiau nei 1000 naujų sekėjų augimas per metus be papildomos reklamos išlaidų. Su minimaliu reklamos biudžetu vidutiniškai vienu įrašu pasiekdavome daugiau nei 50 tūkst. žmonių. Taip pat sukurtas unikalus komunikacijos dizainas, išskiriantis prekės ženklą iš konkurentų.

ĮGYVENDINTI PROJEKTAI

Mūsų klientų patirtys

Ar jau laikas ir Jums sukurti kažką naujo?

PASIKALBĖKIME

Registruokitės išsamiai 30 minučių aptarimo sesijai su mūsų ekspertais. Jos metu aptarsime geriausius jūsų skaitmeninės rinkodaros plano patobulinimo būdus.

Pasirinkite datą
Pasirinkite laiką
Įveskite savo duomenis
Vardas
El. paštas
Telefonas
Jūsų svetainės adresas (neprivalomas)
Kuo galime jums padėti?
Preliminarus biudžetas
Žinutė

LET’S CONNECT: