Socialinių tinklų rinkodaros tendencijos 2025 metams

Ir vėl atėjo tas metų laikas, kai ekspertai ir analitikai pradeda skelbti savo prognozes apie tai - į ką turėtume atkreipti dėmesį ateinančiais metais ir kaip situacija keisis per artimiausius dvylika mėnesių. Generatyvinis AI neabejotinai yra svarbi technologinė inovacija, kuri turės poveikį daugeliui sričių. Visgi svarbu atskirti dabartinius generatyvinio AI įrankius nuo kompiuterinių sistemų, kurios iš tikrųjų gali mąstyti savarankiškai. Šiuo metu šis skirtumas dažnai pernelyg išpučiamas. Kol kas dar nesame arti dirbtinio bendrojo intelekto (AGI). Tai, kad ChatGPT gali išlaikyti IQ testą, nereiškia, jog jis tikrai "mąsto" savarankiškai.

Dirbtinio intelekto vaidmuo socialiniuose tinkluose

2025 metais dirbtinis intelektas (AI) užims pagrindinį vaidmenį socialinių tinklų rinkodaros srityje. Kompanija Meta intensyviai vystys savo AI sprendimus, skatins vartotojus aktyviau naudotis dirbtiniu intelektu sukurtu turiniu. Nors toks turinys gali būti patrauklus ir inovatyvus - kyla nerimas dėl jo poveikio autentiškiems žmonių ryšiams bei tikroviškumo stokos. Taip pat AI technologijos reikšmingai pagerins personalizuotos reklamos efektyvumą, o tai leis verslams vis plačiau naudoti automatizuotas reklamos kampanijas.

Papildyta ir virtuali realybė - nauji socialinių tinklų standartai

Socialiniai tinklai dar aktyviau įtrauks papildytos (AR) ir virtualios realybės (VR) sprendimus. Meta planuoja stipriai skatinti AR akinių naudojimą, kurie leis vartotojams virtualiai išbandyti produktus neišeinant iš namų, tad taip padidins prekės ženklų matomumą ir vartotojų įsitraukimą. VR technologijos leis vartotojams kurti ir valdyti savo avatarus metavisatoje, taigi suteiks naują bendravimo patirties lygmenį ir dar labiau sustiprins socialinį ryšį virtualioje erdvėje.

Vaizdo turinio dominavimas

Trumpi vaizdo įrašai ir toliau išliks pagrindiniu turinio formatu tokiuose socialiniuose tinkluose kaip "Facebook" ir "Instagram". Meta, atsižvelgdama į "TikTok" populiarumą, skatins vartotojus aktyviai dalintis trumpu, įtraukiančiu ir AI rekomenduojamu vaizdo turiniu. Toks turinio formatas padės ne tik išlaikyti vartotojų dėmesį, bet ir sustiprins platformų pajamas iš reklamos.

Socialinių tinklų integruota prekyba

Tokios platformos kaip "TikTok" intensyviai skatins vartotojus apsipirkti programėlėse per tiesiogines transliacijas ir mini programėles. Ši strategija jau sėkmingai veikia Kinijoje, todėl panašūs modeliai vis aktyviau bus diegiami ir Vakarų rinkose. Tai paskatins vartotojų aktyvumą ir leis verslams dar efektyviau išnaudoti socialinių tinklų potencialą rinkodaroje.

LinkedIn ir Snapchat - naujos strateginės kryptys

LinkedIn ateityje didesnį dėmesį skirs profesionalioms gyvoms diskusijoms bei transliacijoms, mažins dirbtinio intelekto naudojimą vartotojų komunikacijoje, stengsis išlaikyti platformos profesionalų įvaizdį. Snapchat, tikėtina, pasitrauks iš konkurencijos dėl AR akinių rinkos su Meta ir daugiau dėmesio skirs Snapchat+ mokamoms paslaugoms bei realiems socialiniams ryšiams skatinti, taigi, pristatys daugiau funkcijų susitikimų organizavimui ir bendravimui realiame gyvenime.

X (buvęs Twitter) politinė ir technologinė kryptis

Platforma X, valdoma Elono Musko, aktyviai bandys įgyvendinti mokėjimų sistemas, sustiprins savo vaizdo turinio pasiūlą ir AI pagrįstas paieškos funkcijas. Visgi, svarbiausias pokytis bus platformos įtaka politinėje srityje. Glaudūs Musko ryšiai su prezidentu Trumpu gali lemti naują platformos populiarumo bangą, net pavers ją svarbiu politinių diskusijų ir nuomonių formavimo centru.

Trumpai drūtai...

26 socialinių tinklų rinkodaros prognozės 2025 metams - padės geriau suprasti ko tikėtis.

  1. AI technologijos taps dominuojančiomis socialiniuose tinkluose, ypač Meta platformose, skatins vartotojus aktyviau dalintis AI sugeneruotu turiniu.
  2. Meta stiprins virtualios realybės (AR) integraciją, pristatys naujus AR akinius ir virtualų produktų išbandymą.
  3. Virtualios realybės (VR) sprendimai taps įprasti socialinių tinklų patirtyse, ypač metavisatos kontekste, kur vartotojai valdys personalizuotus avatarus.
  4. Trumpi vaizdo įrašai (tokie kaip "Reels") - bus pagrindinis vartotojų dėmesio objektas socialiniuose tinkluose.
  5. Socialinių tinklų platformos (ypač "TikTok") plėtos integruotą prekybą per tiesiogines transliacijas ir mini programėles.
  6. LinkedIn daugiau dėmesio skirs tiesioginėms profesinėms transliacijoms, mažins dirbtinio intelekto panaudojimą asmeninėse komunikacijose.
  7. Snapchat gali atsisakyti AR akinių kūrimo ir daugiau dėmesio skirti Snapchat+ mokamoms funkcijoms bei realaus gyvenimo socialiniams ryšiams skatinti.
  8. Platforma X (anksčiau Twitter) diegs mokėjimų sistemas ir stiprins vaizdo turinio pasiūlą.
  9. X platformos įtaka stipriai išaugs dėl politinių ryšių, ypač dėl glaudaus Musko bendradarbiavimo su prezidentu Trumpu.
  10. Meta reklamos efektyvumas stipriai padidės, nes bus naudojamos automatizuotos ir AI optimizuotos kampanijos.
  11. Instagram stiprins sąsajas su AR ir AI filtrais, skatins vartotojus kurti unikalesnį ir įdomesnį turinį.
  12. "TikTok" pristatys pažangesnes AI ir vaizdo paieškos funkcijas, sieks skatinti produktų atradimą.
  13. Pinterest daugiau investuos į AI pagrįstus produktų paieškos įrankius ir virtualų prekių išbandymą.
  14. Pinterest supaprastins produktų įkėlimą iš internetinių parduotuvių, sieks pritraukti daugiau verslų.
  15. LinkedIn aktyviau naudos AI karjeros planavimo įrankius, kurie padės vartotojams rasti tinkamiausią karjeros kelią.
  16. Snapchat padidins realių susitikimų ir įvykių integraciją, skatins vartotojus daugiau bendrauti gyvai.
  17. X platformoje AI taps pagrindiniu įrankiu paieškos sistemose, suteiks vartotojams analitinius ir apibendrintus atsakymus.
  18. "TikTok" aktyviau plėtos tiesioginę prekybą per AI pagrįstus avatarus ir tiesiogines transliacijas.
  19. LinkedIn mažins populiarių socialinių tinklų tendencijų sekimą (kaip "Stories") ir sutelks dėmesį į tiesiogines verslo diskusijas.
  20. Snapchat gali sulaukti neigiamų reakcijų dėl bandymų integruoti reklamą į privačius vartotojų pranešimus.
  21. Instagram sumažins politinius ribojimus Threads platformoje, skatins aktyvesnę realaus laiko komunikaciją.
  22. Socialiniuose tinkluose padidės dėmesys autentiškumui, mažės perdėtas AI naudojimas asmeniniame turinyje.
  23. X platforma stengsis tapti svarbiu politinių diskusijų centru, pritrauks auditoriją savo politinėmis sąsajomis.
  24. Meta integruos daugiau prekės ženklų turinio savo VR aplinkose ir avatarų personalizacijoje.
  25. Tikėtina, kad Pinterest ieškos būdų integruoti savo AR įrankius su kitų bendrovių AR akiniais.
  26. Socialinių tinklų platformos dar labiau koncentruosis į trumpų, patrauklių vaizdo įrašų kūrimą, stiprins vartotojų įsitraukimą.

Apibendrinant, 2025 metais socialiniai tinklai taps dar labiau technologijų valdomomis platformomis, kurios ne tik skatins vartotojų aktyvumą, bet ir sukurs naujas galimybes verslams stiprinti ryšius su auditorijomis.

LET’S CONNECT: