Naujausi „Google Ads“ atnaujinimai

„Naujausi „Google Ads“ atnaujinimai“-20

Nuo 2022 m. kovo „Google Ads“ atnaujino paskirties vietų politiką – siekė aiškiau informuoti reklamuotojus apie taisyklių taikymą. Šie pakeitimai nekeičia esamų reikalavimų, bet padės geriau suprasti, kodėl reklamos gali būti atmetamos. Atnaujinta politika įsigaliojo 2022 m. kovo 21 dieną. Jeigu anksčiau nesupratote, kodėl jūsų reklamos buvo atmestos – šie pakeitimai padės lengviau identifikuoti problemą. Kas naujo? Dažnai, kai „Google“ atmeta reklamą, ne visada aišku – kas konkrečiai negerai arba kokią įtaką tai turės visai kampanijai. Pagrindinis šio atnaujinimo tikslas – aiškesnis informacijos pateikimas. Nuo šiol bus daugiau pavyzdžių ir konkretesnių formuluočių, kada ir kodėl reklamos neatitinka reikalavimų. Numatyti trys pagrindiniai pokyčiai: Detalesnės gairės dėl „per mažai originalaus turinio“. Nauja politika „paskirties vieta nepasiekiama“. Patikslinti pavyzdžiai politikoje „paskirties vieta neveikia“. Nepakankamas originalus turinys Pirmasis pakeitimas susijęs su tuo, kad svetainės, kuriose nėra jokio realaus turinio, pavyzdžiui, rodomi tik pranešimai „svetainė kuriama“ ar „greitai pasirodys“ – bus priskiriamos prie „nepakankamo turinio“ kategorijos. Anksčiau tokios svetainės dažniausiai patekdavo po „neveikiančios paskirties vietos“ politika. Dabar šiai kategorijai priklausys: Tik domeną rezervuojančios svetainės, kuriose nėra jokio turinio. Svetainės, kurių paskirtis – tik parodyti, kad puslapis dar nepabaigtas. Domenai su pranešimais apie korekcijų darbus arba artėjančius atnaujinimus. Paskirties vieta nepasiekiama Tai visiškai nauja „Google“ politika, susijusi su prieigos apribojimais. Ji skirta atvejams, kai naudotojai, atėję į svetainę – negali jos pasiekti dėl įvairių ribojimų. Pavyzdžiui, jei jūsų svetainėje nurodoma, kad vyksta techniniai darbai – gausite pranešimą apie paskirties vietos neprieinamumą. Kiti galimi atvejai: Svetainė rodo, kad ji neprieinama lankytojams iš tam tikros šalies ar regiono. Informacija, kad naudotojas neturi prieigos prie puslapio dėl kitų apribojimų (pvz., „Jūs negalite peržiūrėti šio puslapio“). Paskirties vieta neveikia Taip pat atnaujinta ir anksčiau galiojusi politika apie neveikiančias svetaines. Dabar pateikiami konkretesni pavyzdžiai – kada reklamos bus atmetamos dėl neveikiančių nuorodų. Pavyzdžiui, atmetimas gali būti pritaikytas, jei: Svetainė pateikia serverio klaidą ar HTTP klaidos kodą. Svetainė reikalauja prisijungimo, bet naudotojas gauna klaidos pranešimą. Svetainė neveikia standartinėse naršyklėse ar mobiliuosiuose įrenginiuose. Aiškesnės formuluotės leis greičiau identifikuoti problemą ir išspręsti ją. Tai reiškia, kad reklamos galės greičiau vėl būti aktyvuotos ir pasiekti auditoriją.

LET’S CONNECT: