Kas yra SEO optimizavimas?

Kas yra SEO optimizavimas

SEO optimizavimas, dar vadinamas paieškos sistemų optimizavimu, yra procesas, kurio metu svetainė optimizuojama, kad ji aukščiau matytųsi paieškos sistemų rezultatuose. Tikslas – pritraukti daugiau organinio srauto iš vartotojų (ieškančių su jūsų svetaine ar verslu susijusios informacijos). Tam tikra prasme tai yra reklama. Tačiau esminis jos ir kitų reklamų skirtumas yra tas, kad SEO.... nematoma! Ji – neerzina, tačiau nauda yra akivaizdi.

SEO sudėtinės dalys

SEO galėtų būti įsivaizduojamas kaip internetinės svetainės arba elektroninės parduotuvės tobulinimo įrankis. Pirmiausia – siekis ją padaryti patrauklesnę paieškos sistemoms, tačiau nepamirštamas ir naršytojas. Kuo aukštesnė jūsų svetainės pozicija paieškos rezultatuose, tuo daugiau žmonių ją matys ir lankys. Ir atvirkščiai. Yra daugybė skirtingų SEO optimizavimo technikų, kurias galima naudoti, kad būtų pagerintas svetainės reitingas.

Raktažodžių tyrimas

Optimizacijos metu yra nustatomi raktiniai žodžiai, kuriuos jūsų tikslinė auditorija naudoja ieškodama informacijos internete. Atidžiai vertinamas raktinių žodžių konkurencingumas ir tinkamumas konkrečiai svetainei. Tikslas yra nustatyti raktinius žodžius ir frazes, kurias žmonės naudoja ieškodami informacijos susijusios su jūsų svetaine.

Turinio kūrimas

Optimizacijos metu yra kuriamas aukštos kokybės turinys, kuris yra aktualus jūsų tikslinei auditorijai ir kuriame būtų naudojami tiksliniai raktiniai žodžiai. Svarbu, kad būtų reguliariai publikuojamas naujas turinys. Taip išlaikomas paieškos sistemų ir vartotojų susidomėjimas. Kuriamas  aukštos kokybės, informatyvus ir aktualus turinys, kuris taip pat yra optimizuotas pagal jūsų pasirinktus raktinius žodžius.

Techninė optimizacija

SEO metu yra žiūrimas techninis puslapio optimizavimas svetainėms. Tai yra puslapio arba parduotuvės kėlimo greitis, pritaikomumas mobiliajam telefonui arba planšetiniam kompiuteriui, vertinama navigacija ir t.t. Svarbu yra pašalinti visas technines problemas, kurios gali trukdyti paieškos sistemoms „nuskaityti ir suprasti“ jūsų svetainę.

Atgalinių nuorodų kūrimas

Renkamos atgalinės nuorodos į internetinė svetainę iš įvairių aukštos kokybės šaltinių. Atgalinės nuorodos rodo paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė yra patikima ir vertinga.

Analizė

Optimizavimo metu yra stebimi svetainės SEO rezultatai naudojant įvairius analitikos įrankius, pvz., „Google Analytics“. Analitika padeda suprasti – kas veikia, o kas ne, ir atitinkamai pakoreguoti savo strategiją. Be šių pagrindinių elementų, yra ir kitų SEO aspektų, į kuriuos reikia atsižvelgti, pavyzdžiui, turinio prieinamumas, socialinė žiniasklaida ir mokama reklama. SEO yra nuolatinis procesas, kuriam reikia nuolatinio dėmesio ir pastangų. Tačiau jei bus investuojama į SEO – galima pasiekti ilgalaikių rezultatų, kurie pagerins jūsų verslo sėkmę.

SEO – geriausia reklama?

SEO optimizavimas gali būti sudėtingas procesas, tačiau jis taip pat gali būti naudingas bet kokio dydžio verslui. Kodėl ši reklamos opcija tokia vertinama?

  • Padidėjęs srautas. Tinkamai optimizavus jūsų svetainę – ji bus aukštesnėse paieškos rezultatų puslapiuose (SERP), kai vartotojai ieškos su jūsų verslu susijusių raktinių žodžių. Tai gali padidinti organinio srauto į jūsų svetainę kiekį, o tai reiškia daugiau potencialių klientų, kurie domisi jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis.
  • Padidėjęs konversijų rodiklis. Didesnis srautas į jūsų svetainę gali lemti pardavimų ir konversijų padidėjimą. Kai jūsų svetainę lankys daugiau žmonių, kurie domisi jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis – didesnė tikimybė, kad jie pirks.
  • Pagerėjęs prekės ženklo žinomumas. Aukštas jūsų svetainės reitingas paieškos rezultatuose gali padidinti jūsų prekės ženklo žinomumą. Kai žmonės matys jūsų svetainę paieškos rezultatų viršuje – jie daugiau sužinos apie jūsų įmonę ir ką ji siūlo.
  • Mažesnės rinkodaros išlaidos. SEO gali būti efektyvesnis ir ekonomiškesnis būdas pritraukti srauto nei mokama reklama. Palyginti su kitomis rinkodaros formomis – SEO gali būti gana nebrangi. Yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti patys, kad pagerintumėte savo svetainės SEO, o taip pat galite samdyti specialistus, kurie padėtų jums pasiekti geresnių rezultatų.
  • Konkurencinis pranašumas. Jei jūsų konkurentai neinvestuoja į SEO – galite pasiekti pranašumą rinkoje. Šiandien dauguma verslų naudoja SEO, kad pagerintų savo internetinį matomumą. Jei neinvestuosite į SEO – atsiliksite nuo savo konkurentų.
  • Ilgalaikis rezultatas. SEO yra ilgalaikė investicija. Kai investuojate į savo svetainės optimizavimą – gaunate naudą. Aukštos kokybės SEO gali padėti jums užtikrinti nuolatinį srautą ir konversijas daugeliui metų.
  • Geros klientų patirtys. SEO gali padėti jums užtikrinti geresnį klientų aptarnavimą. Kai jūsų svetainė bus lengvai randama internete – klientams bus lengviau jus rasti ir susisiekti. Be to, gerai optimizuota svetainė gali suteikti klientams informacijos, kurios jiems reikia ir kai jos reikia.

Šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje interneto matomumas yra gyvybiškai svarbus verslo sėkmei. Paieškos sistemų optimizavimas yra galingas įrankis, kuris gali padėti jūsų verslui pasiekti aukštesnes vietas paieškos rezultatuose, pritraukti daugiau srauto ir padidinti pardavimus. Išbandykite! Svarbiausia, kad nauda yra pamatuojama.

LET’S CONNECT: