Kas yra partizaninis marketingas?

partizaninis marketingas

Partizaninis marketingas (angl. Guerrilla Marketing) yra netradicinė rinkodaros strategija, kuri naudoja kūrybiškas ir mažai kainuojančias taktikas, siekiant atkreipti dėmesį ir sukurti susidomėjimą produktu ar paslauga. Ši strategija dažnai kontrastuoja su tradicine reklama, kuri gali būti brangi ir pasikartojanti.

Pagrindiniai partizaninio marketingo principai

Esate pasiryžęs išbandyti partizaninio marketingo galimybes? Nepamirškite:

Būti kūrybiškiems

Svarbu sugalvoti unikalias ir įdomias idėjas, kurios išsiskirtų iš minios. Nebijokite rizikuoti ir galvoti netradiciškai.

Susiderinkite su savo auditorija

Reikia suprasti savo tikslinę auditoriją ir sukurti kampanijas, kurios jiems bus aktualios ir įdomios.

Būti interaktyviems

Skatinkite savo auditoriją bendrauti su jūsų kampanija ir užmegzti ryšį su jūsų prekės ženklu.

Taupantiems

Partizaninis marketingas turėtų būti nebrangus. Ieškokite kūrybiškų būdų – kaip pasiekti savo auditoriją neišleidžiant daug pinigų.

Partizaninio marketingo pavyzdžiai

Dažniausiai naudojami, akis vis dar patraukiantys partizaninio marketingo pavyzdžiai – pateikti žemiau.

Flash mobai. Netikėti šokių ar dainavimo pasirodymai viešose vietose.

Flashmob yra netikėti šokių ar dainavimo pasirodymai viešose vietose. Tai gali būti puikus būdas pritraukti dėmesį ir sukurti diskusiją apie jūsų verslą. Pavyzdžiui, galite surengti flash mobą, kuriame žmonės šoks pagal jūsų prekės ženklo dainą arba galite išdalinti nemokamus produktus ar bandymus flashmob dalyviams.

Gatvės menas. Piešiniai ar grafičiai, kurie reklamuoja prekės ženklą ar produktą.

Gatvės menas yra puikus būdas reklamuoti savo verslą nemokamoje erdvėje. Galite pasamdyti gatvės menininką, kad sukurtų jūsų prekės ženklo vizualą arba galite patys sukurti trafaretų dizainą ir jį purkšti mieste.

Slaptas turinys. Paslėpti pranešimai ar kodai, kuriuos galima rasti netikėtose vietose.

Paslėpkite pranešimus su kodais ar nuolaidomis netikėtose vietose, pavyzdžiui, bibliotekų knygose, kavinių puodeliuose ar viešojo transporto bilietuose. Žmonės, kurie ras jūsų pranešimus – bus paskatinti sužinoti daugiau apie jūsų verslą.

Interaktyvios instaliacijos. Kūrybiškos instaliacijos, su kuriomis žmonės gali bendrauti.

Sukurkite interaktyvią instaliaciją, kuri pritrauktų žmonių dėmesį ir paskatintų juos bendrauti su jūsų prekės ženklu. Pavyzdžiui, galite sukurti foto kabiną su savo prekės ženklo rekvizitais arba galite sukurti žaidimą, kuriame žmonės gali laimėti prizus.

Renginiai. Netradiciniai renginiai, skirti pritraukti dėmesį

Surenkite netradicinius renginius, kurie skirti pritraukti dėmesį ir sukurti diskusiją apie jūsų verslą. Pavyzdžiui, galite surengti nemokamą koncertą ar varžybas. Būkite kūrybiški ir linksminkitės! Partizaninis marketingas turėtų būti įdomus ir įtraukiantis. Kuo kūrybiškesni būsite – tuo didesnė tikimybė, kad jūsų kampanijos bus sėkmingos.

Partizaninio marketingo privalumai

  • Mažos sąnaudos. Kaip minėta – partizaninis marketingas gali būti labai nebrangus (palyginti su tradicine reklama).
  • Didelis poveikis. Kūrybiškos ir netikėtos kampanijos gali turėti didelį poveikį ir sukurti ilgalaikį prisiminimą visuomenės akyse.
  • Tikslinis pasiekimas. Partizaninio marketingo taktikas galima tikslingai nukreipti į konkrečią auditoriją.
  • Didina prekės ženklo žinomumą. Sėkmingos partizaninio marketingo kampanijos gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir sukurti teigiamą prekės ženklo įvaizdį.
  • Skatina įsitraukimą. Partizaninio marketingas gali paskatinti klientų įsitraukimą ir sukurti ryšį su jūsų prekės ženklu.

Partizaninio marketingo trūkumai

  • Rizikingas. Kūrybiškos idėjos ne visada pasiteisina ir gali kilti pavojus, kad kampanija bus ignoruojama ar netgi sukels neigiamą reakciją.
  • Gali būti sunku išmatuoti. Gali būti sunku tiksliai išmatuoti partizaninio marketingo kampanijų efektyvumą.
  • Reikalauja laiko ir pastangų. Sėkmingos partizaninio marketingo kampanijos sukūrimas ir įgyvendinimas gali reikalauti daug laiko ir pastangų.
  • Netinkamas visoms įmonėms. Partizaninis marketingas gali netikti visoms įmonėms ar produktams. Svarbu apsvarstyti savo prekės ženklo įvaizdį ir tikslinę auditoriją prieš nusprendžiant – ar ši strategija jums tinka.

Apsvarstydami partizaninio marketingą savo verslui – nepamirškite, kad svarbiausia yra kūrybiškumas ir originalumas. Sukurkite kampanijas, kurios išsiskirs iš minios ir sužavės jūsų auditoriją. Su tinkamu planavimu ir įgyvendinimu – reklama gali padėti bet kokiam verslui „šokti į viršų“.

LET’S CONNECT: