
Įsivaizduokite, kad esate mažas ar vidutinio dydžio verslas, kuris jau „išspaudė“ maksimumą iš paieškos rinkodaros ir remarketingo. Rezultatai stabilūs, tačiau augimas sustojo, tad reikia naujo kanalo, kuris geba pritraukti „šviežią auditoriją“. Natūralu, kad dėmesį patraukia Google Display Network (GDN). Tai plati reklamos erdvė, kuri leidžia pasiekti vartotojus įvairiuose tinklalapiuose, programėlėse ir „YouTube“. Tiesa, patirtis rodo, kad be aiškios strategijos galima greitai „sudeginti biudžetą“ pritraukiant menkos vertės srautą, kuris neatneša konversijų. Turint ribotus išteklius – negalima leisti sau „mesti makaronų ant sienos“ ir žiūrėti kas prilips. Reikia testuoti kryptingai ir protingai.
1. Display Select Keywords
Vienas iš saugiausių starto taškų – Display Select Keywords (DSK). Tai tarsi tarpinis variantas tarp paieškos reklamos ir platesnio reklamos tinklo. Čia pasirenkate tik pačius tiksliausius raktinius žodžius, kurie glaudžiai siejasi su jūsų produktu ar paslauga. Tuomet „Google“ algoritmai analizuoja vartotojų pirkimo ketinimus ir rodo jūsų reklamą ten, kur ji turi didžiausią tikimybę sulaukti paspaudimo iš potencialaus pirkėjo. Rekomenduojama pradėti nuo 10–15 stipriausių raktažodžių, o vėliau, matant rezultatus, sąrašą palaipsniui plėsti.
2. Remarketingo išplėtimas
Jei jau naudojate remarketingą, tikėtina, kad turite aukso vertės auditorijų sąrašus, t.y. žmones, kurie lankėsi jūsų svetainėje ar net atliko pirkimą. „Google“ analizuoja jūsų esamų pirkėjų elgseną ir suranda naujus vartotojus, kurie turi labai panašius įpročius, interesus bei pirkimo modelius. Tai leidžia praplėsti pasiekiamumą, tačiau išlaikyti aukštą auditorijos kokybę.
3. In-Market segmentai
In-Market segmentai – vartotojai, kuriuos „Google“ identifikuoja pagal jų aktyvius pirkimo ketinimus. Jie jau ieško informacijos, lygina pasiūlymus ir yra arti sprendimo priėmimo. Tokie vartotojai – idealūs pirkėjai, nes jie ne tik domisi jūsų kategorija, bet ir gali būti pasirengę leisti pinigus čia ir dabar. Reklama tokiems žmonėms gali būti tarsi paskutinis postūmis konversijai.
4. Testuokite ir tobulinkite reklamos turinį
GDN reklamos efektyvumas smarkiai priklauso nuo turinio kokybės. Jei skelbimas neaiškus ar per daug bendrinis – jis gali pritraukti daug netikslingo srauto ir didinti atmetimo rodiklį. Kurdami reklamas – aiškiai ir glaustai pateikite vertę: ką gaus klientas ir kodėl tai jam naudinga. Geriau prarasti dalį auditorijos dar prieš paspaudimą, nei mokėti už apsilankymus, kurie niekada nevirsta pardavimais.
5. Atsikratykite nuostolingų reklamų
„Google“ Placement ataskaitos parodo – kur tiksliai buvo rodomos jūsų reklamos ir kokius rezultatus jos davė kiekvienoje opcijoje. Tai suteikia galimybę greitai atpažinti prastai veikiančias reklamas ir jas pašalinti. Pradiniame etape šias ataskaitas verta analizuoti dažniau. Taip greičiau pastebėsite „pinigų nutekėjimo“ vietas. Įtraukus tokią analizę į reguliarų darbų ciklą – galima efektyviai sumažinti bereikalingas išlaidas. „Google Display Network“ yra labai plati galimybių platforma, tačiau be strategijos ji nebus naudinga. Naudodami DSK, panašiai nustatomas auditorijas, In-Market segmentus ir nuoseklų turinio bei rodymo vietų optimizavimą – galite pradėti saugiai ir efektyviai. Svarbiausia yra matuoti, lyginti ir nuolat ieškoti būdų – kaip iš kiekvieno euro išspausti maksimalų rezultatą. GDN nėra „paleidai ir pamiršai“ kanalas. Čia laimi tie, kurie analizuoja ir tobulina.