„Google“ paskelbė apie naujus „Demand Gen“ kampanijų patobulinimus, kurie leis reklamuotojams dar efektyviau naudotis dirbtinio intelekto sprendimais, kurti įtraukiančius skelbimus ir valdyti prekybos funkcijas vienoje vietoje. Nuo 2025 m. kovo mėnesio šios kampanijos įgis daugiau lankstumo, ypač kanalų pasirinkimo srityje. O jau vasario pabaigoje atsiras galimybė rodyti vertikalius vaizdo įrašus „YouTube Shorts“ formatu. Kartu su šiais atnaujinimais pristatoma nauja integracija su produktų katalogais, kuri leis vartotojams patogiau atrasti prekes tiesiai skelbimuose. Šie pokyčiai įgyvendinami reaguojant į reklamuotojų bendruomenės atsiliepimus ir poreikius. „Demand Gen“ kampanijos buvo pristatytos 2023 metais kaip „Discovery Ads“ įpėdinės. Nuo tada „Google“ nuosekliai jas tobulina, suteikia reklamuotojams vis daugiau funkcijų ir kontrolės. Naujausi pakeitimai rodo, kad ši kampanijų rūšis taps dar reikšmingesne dalimi visos reklamos ekosistemos.
Daugiau pasirinkimų – kur rodyti skelbimus
Nuo kovo reklamuotojai galės tiksliau nurodyti – kur jų skelbimai bus rodomi. Galima bus pasirinkti konkrečias rodymo vietas tokiose platformose kaip „YouTube“, „Discover“ ir „Gmail“. Taip pat atsiras galimybė rodyti kampanijas išskirtinai „YouTube Shorts“, orientuojamasi į vertikalaus formato turinį. Be to, bus galima pasinaudoti ir „Google Display Network“ tinklu, kuris leidžia pasiekti daugiau nei 3 milijonus svetainių ir programėlių. Toks aprėpties lygis leidžia „Demand Gen“ kampanijoms pasiekti net 90 % visų interneto naudotojų visame pasaulyje. Kadangi keičiasi rodymo vietų nustatymai – reklamuotojams rekomenduojama peržvelgti savo kampanijų konfigūracijas. Kai kurios naujos funkcijos gali būti įjungiamos rankiniu būdu.
Daugiau kūrybinės laisvės ir automatizavimo
Kad skelbimai taptų dar efektyvesni – „Google“ diegia kūrybinių priemonių atnaujinimus. Viena svarbiausių naujovių – galimybė naudoti 9:16 formato vertikalius vaizdo įrašus, kurie yra skirti „YouTube Shorts“. Jie leidžia užimti visą ekraną ir sukurti įtraukesnę vartotojo patirtį. Taip pat netrukus bus įdiegtas automatinis vaizdo įrašų sutrumpinimo įrankis. Jis padės greitai pritaikyti turinį skirtingoms platformoms, svarbiausia, nesutrumpinant pranešimo esmės. Dar viena naudinga naujovė – atnaujintas skelbimų kūrimo procesas, kuris palengvina vaizdo įrašų tobulinimą ir jų peržiūros pasidalinimą su komanda prieš paleidžiant skelbimus.
Prekybininkams – išmanesnė produktų integracija
Prekybos sektoriui skirti atnaujinimai leis išnaudoti „Google Merchant Center“ katalogus tiesiog „Demand Gen“ kampanijose. Tai suteiks galimybę rodyti išsamią informaciją apie prekes, leisti naudotojui peržiūrėti skirtingus produktų puslapius viename skelbime ir pamatyti, kurioje vietoje produktas yra prieinamas realiu laiku. Dar viena svarbi funkcija – daugiakanalio kainų siūlymo galimybė, kuri leidžia optimizuoti tiek el. prekybos, tiek fizinės parduotuvės lankomumą. Be to, netrukus startuos beta versija, kurioje produktų katalogus bus galima sujungti su vietiniais pasiūlymais. Tai padės skatinti ir internetinius pirkimus, ir fizinį srautą į parduotuves tuo pačiu metu.
Naujos ataskaitos – „Demand Gen“ ir socialinių tinklų palyginimui
Norintiems įvertinti, kaip „Demand Gen“ kampanijos veikia lyginant su reklama socialiniuose tinkluose, „Google“ pristato naujus ataskaitų stulpelius. Jie leis matyti – kiek konversijų įvyko po skelbimo peržiūros („view-through“) bei atskirai įvertinti „Demand Gen“ kampanijų indėlį nepainiojant jo su kitų „Google“ kampanijų rezultatais. Šie nauji ataskaitų stulpeliai jau pradėti diegti visame pasaulyje, tad verta pasitikrinti – ar jie jau matomi jūsų paskyroje.
Pereinamojo laikotarpio gairės – „Video Action“ kampanijų pabaiga
„Google“ oficialiai pateikė planą – kaip palaipsniui bus atsisakyta „Video Action“ kampanijų. Nuo 2025 m. kovo mėnesio reklamuotojai galės naudotis įrankiu, kuris leis perkelti visus nustatymus ir istorinius duomenis į „Demand Gen“ kampanijas. Nuo balandžio mėnesio nebus galima kurti naujų „Video Action“ kampanijų, o liepos mėnesį likusios bus automatiškai konvertuojamos į „Demand Gen“. Tie, kurie migracijos imsis anksčiau, turės galimybę iš karto naudotis visais naujais funkcionalumais ir išlaikyti pilną kampanijų kontrolę.
Kodėl verta atkreipti dėmesį į „Demand Gen“?
Naujausi atnaujinimai aiškiai rodo, kad „Google“ siekia, jog „Demand Gen“ kampanijos taptų rimtu konkurentu mokamai reklamai socialiniuose tinkluose. Dirbtinio intelekto palaikymas, išplėstos kūrybinės funkcijos ir integracija su prekybos sprendimais leidžia pasiekti dar geresnius rezultatus. Jei dar neteko naudoti šio kampanijų tipo – dabar gali būti geriausias metas tai išbandyti. Kuo anksčiau pradėsite – tuo lengviau perimsite kontrolę ir pritaikysite kampanijas pagal savo poreikius 2025-iesiems.